Proeven aan Familieopstellingen

Cursuscode: SP1594

We hebben toegang tot ontzettend veel informatie, maar helaas kunnen we op sommige vragen geen antwoord vinden. We vinden het niet op internet, niet op social media, niet bij onze vrienden, maar waar dan wel? Vragen zijn er genoeg, zoals: waarom loopt het niet op mijn werk, waarom is het thuis niet zoals we het zouden willen, waarom voel ik me soms zo raar in gezelschap. We doen ons best, maar antwoorden vinden we niet. Ook al zien we het niet, het antwoord ligt vaak in onszelf. Ja, dat is leuk, zou u zeggen, maar ik zie het antwoord niet, hoe kom ik er aan, al is het dan van mijzelf. Dit is nu net wat (Familie)opstellingen voor u kan doen: antwoorden vinden die in uzelf verscholen liggen en u inzicht geven in vragen over u leven.  In deze workshop van 2 avonden word u verteld wat (Familie)opstellingen voor u kunnen doen, wordt de achtergrond van Familieopstellingen verteld, welke opstellingsvormen er zijn en natuurlijk willen we het u ook door middel van oefeningen laten ervaren.

Data:           4 en 11 april 2018
                   2 dagdelen, op woensdag