Boetseren van een uiltje met zelf hardende klei

Cursuscode: WS1583

Om mee te doen heeft u geen ervaring nodig, deze workshop is geschikt voor beginners en gevorderden. Op deze avond gaan we een uiltje maken op een stenen sokkel, laag voor laag bouwen we uw creatie op en na de 2e avond heeft u een mooi eigen kunstwerkje wat u binnen en buiten kunt neerzetten. De klei is zelf hardend en gemaakt van powertex
Meenemen: een schort en kleding waar klei en verf op mag komen, doosje waarin uw vogel meegenomen kan worden.Materiaalkosten: 25 euro.

Data:           22 en 28 maart 2018
                    2 dagdelen, op donderdag en woensdag
                    van 19:00-21:30 uur
Docent:       Angelique Streefkerk
Kosten:       € 18,00

Helaas staat in het programmaboekje een verkeerde eindtijd vermeld; de eindtijd is 21:30 en daardoor is de cursus ook iets duurder geworden nl. € 18,-.