Creativiteit en kleding

Cursuscode CR 1637.

Wat is er leuker dan je eigen kledingstijl te ontwikkelen en kleding te dragen die door jezelf bedacht is. In deze serie van drie lessen gaan we op zoek naar je eigen stijl van kleden. De kledingstukken worden in de les ontworpen, ze worden er niet genaaid.
We beginnen in de eerste les met het maken van een sfeercollage. Door plaatmateriaal uit te zoeken en in een collage samen te voegen wordt je persoonlijke stijl zichtbaar. Aan de hand van de collage gaan we oefenen met het maken van ontwerpen van kledingstukken.
We doen oefeningen met het ontwerpen op papier. Door moulage toe te passen kun je een ontwerp maken in het ruimtelijke vlak. Ook daar gaan we mee aan de slag.

Om aan deze lessen deel te nemen volstaat een gezonde creativiteit en nieuwsgierigheid. Eventueel meenemen een schetsblok, kleurpotloden, modetijdschriften,lappen stof en een paspop.(niet verplicht)

Data:  09-03-18, 16-03-18 en 23-03-18, 3 dagdelen, op vrijdag  van 14:00-16:00 uur
Docent: Joke Stapper
Kosten : € 23,–

Aanmelden kan rechtstreeks op de website www.stichtingparaplu.nl of kan een inschrijfformulier worden ingeleverd dat kan worden gedownload op de website www.stichtingparaplu.nl, of afgehaald en ingeleverd bij de “Paraplu”, Pieter Joostenlaan 28 te Wilnis. Via email kan men altijd terecht op info@stichtingparaplu.nl.